تجربه یک زندگی خوب در کنار معلولیت

نوشته شده توسط:ساناز ب | ۰ دیدگاه

شما احتمالاً از طریق یک ترن هوایی از احساسات - از خشم و غم گرفته تا ناباوری - عبور خواهید کرد. این کاملا طبیعی است. و مانند یک ترن هوایی، تجربه غیر قابل پیش بینی و پر از فراز و نشیب است. فقط اطمینان داشته باشید که با گذشت زمان، شدت پایین‌ها کاهش می‌یابد و شما شروع به یافتن نرمال جدید خود خواهید کرد.

شما مجبور نیستید چهره ای شاد داشته باشید. یادگیری زندگی با معلولیت آسان نیست. داشتن روزهای بد به این معنی نیست که شما شجاع یا قوی نیستید. و تظاهر به اینکه حال شما خوب است، به هیچ کس کمک نمی کند - حداقل به خانواده و دوستان شما. بگذارید افرادی که به آنها اعتماد دارید بدانند واقعاً چه احساسی دارید. هم به آنها و هم به شما کمک خواهد کرد.

با واقعیت جدید خود کنار بیایید

غصه خوردن از زندگی از دست رفته، سالم است، اما ادامه نگاه کردن به گذشته و آرزوی بازگشت به گذشته، سالم نیست. هرچقدر هم که سخت باشد، مهم است که گذشته را رها کنید و بپذیرید که کجا هستید.

شما می توانید شاد باشید، حتی در یک بدن شکسته. ممکن است این طور به نظر نرسد، اما حقیقت این است که شما می توانید یک زندگی شاد و معنادار برای خودتان بسازید، حتی اگر هرگز قادر به راه رفتن، شنیدن یا دیدن مانند گذشته نباشید. این کار ممکن است به جستجوی داستان های الهام بخش از افراد معلولی که در حال پیشرفت و زندگی هستند، کمک کند. شما می توانید از دیگرانی که پیش از شما رفته اند یاد بگیرید، و موفقیت های آن ها می تواند به شما کمک کند.

روی کارهایی که دیگر نمی توانید انجام دهید فکر نکنید. صرف زمان زیادی برای فکر کردن به چیزهایی که ناتوانی شما از شما گرفته است، یک دستورالعمل مطمئن برای افسردگی است. برای از دست دادن سوگواری کنید، سپس ادامه دهید. روی کارهایی که می توانید انجام دهید و آنچه در آینده امیدوارید انجام دهید تمرکز کنید. این به شما چیزی می دهد که منتظر آن باشید.

تا جایی که ممکن است در مورد ناتوانی خود بیاموزید. در حالی که وسواس در مورد اطلاعات منفی پزشکی نتیجه معکوس دارد، مهم است که بفهمید با چه چیزی روبرو هستید. تشخیص شما چیست؟ پیشرفت معمولی یا عوارض رایج چیست؟ دانستن اینکه در بدن شما چه می‌گذرد و انتظار چه چیزی دارید، به شما کمک می‌کند خود را آماده کنید و سریع‌تر وفق دهید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...